MÜÜGITINGIMUSED JA PRIVAATSUSPOLIITIKA
MAKSEVIISID
Beautiest veebipoes saate ostude eest tasuda Visa või MasterCard kaardiga, makseid võetakse vastu eurodes.
Kõik kaardimaksed toimuvad turvalise Stripe makseplatvormi kaudu. Stripe on üks maailma juhtivaid makselahendusi, mida kasutavad ka sellised suured ettevõtted nagu Amazon, Google ja Uber. Kaardiandmeid kontrollib ja töötleb ainult Stripe, tagades kõrgeima taseme turvalisuse.
Andmete kaitsmiseks kasutatakse SSL-protokolli, mis krüpteerib kogu makseinformatsiooni, välistades volitamata juurdepääsu kolmandatele isikutele. Beautiest ei salvesta, töötle ega pääse ligi kaardiandmetele.
KOHALETOIMETAMINE
Tellimuste komplekteerimine ja väljasaatmine toimub samal päeval, sealhulgas ka nädalavahetusel esitatud tellimuste puhul, et tagada võimalikult kiire kohaletoimetamine. Tarneaeg võib sõltuvalt kullerfirmast varieeruda 1–3 tööpäeva.
Saadame pakke Itella SmartPosti, Omniva, ja DPD pakiautomaatidesse. Olenemata paki suurusest, kaalust ja tarnijast on kõikide pakiautomaatide saatmistasu 3,05 eurot.
Niipea kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade koos kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Paki kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is saadud uksekood. Seejärel avaneb õige kapiuks ning pakk ongi käes! Pakk tuleb välja võtta 7 päeva jooksul alates selle saabumisest pakiautomaati.
Tulen kaubale ise järele: kaubale saab ise järele tulla E–P vastavalt kokkuleppele.
Kui valite ostukorvis tarneviisiks “Tulen ise järele”, palume teil eelnevalt võtta ühendust telefonil +372 5661 6541, et leppida kokku kauba väljastamise aeg. Kauba kättesaamise aadress: Fortuuna 5, Tartu 50603.
TAGASTAMINE
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Vastavalt VÕS § 53 lg 4 ei ole tarbijal taganemisõigust kaupadele, mida nende olemuse tõttu ei saa tagastada. Taganemisõigus ei kohaldu järgnevatele toodetele: kosmeetikatooted, emulsioonid, avatud ja rikutud pakendiga tooted, tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida, nt ripsmetušid ja lash lifti liimid, mille säilivusaeg on lühike ja sõltub otseselt toote avamisajast.
14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik selle olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks, sarnaselt tavapärasele testimisele füüsilises poes.
Kui toodet on kasutatud muul eesmärgil või sellel on kasutamise/kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Tagastamise kulud katab klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on mittesobiv või praaktoode.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis tagastamisavaldus e-posti aadressil info@beautiest.ee 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Avaldus peab sisaldama: kliendi nime, toote või toodete nimetusi ja arve, tellimuse numbrit.
Raha tagastatakse kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse kättesaamist.
Veebipood võib keelduda tagasimakse tegemisest, kuni on tagastatud kauba kätte saanud või klient on esitanud tõendi kauba tagasisaatmise kohta, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe beautiest.ee (edaspidi Veebipood) omanik on AMZREVIEW OÜ (registrikood 14626677), asukohaga Fortuuna 5, Tartu 50603.
• Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Veebipoe hinnad on esitatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
• Tellimuse vormistamine ja tasumine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda tasuda läbi Stripe makseplatvormi, Visa või MasterCard kaardiga.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
• Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni 14 päeva jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@beautiest.ee või helistada telefonil: +372 5661 6541.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
• Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Beautiest on isikuandmete vastav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Stripe makseplatvormile.
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
• Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@beautiest.ee või helistada telefonil: +372 5661 6541. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
PRIVAATSUSPOLIITIKA
25. mai 2018 hakkas kehtima uus üleeuroopaline isikuandmete kaitse üldmäärus GDPR (General Data Protection Regulation).
• Isikuandmete töötlemine
Veebipoe beautiest.ee (edaspidi Veebipood) omanik on AMZREVIEW OÜ (registrikood 14626677), asukohaga Fortuuna 5, Tartu 50603, tel +372 5661 6541 ja e-kiri info@beautiest.ee.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
− kauba kohaletoimetamise aadress;
− pangakonto number;
− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
− klienditoe andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Veebipood ei kasuta oma klientide infot ebaseaduslikel eesmärkidel. Kogu veebipoe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
• Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
• Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
• Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
• Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
• Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
• Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
• Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
• Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
• Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega. Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
• Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel info@beautiest.ee. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED
Kas e-poes müüdavad tooted on originaalid?
Kõik Beautiest veebipoes müüdavad tooted on 100% originaalid, pärinedes otse brändi tootjatehasest või ametlikelt ja usaldusväärsetelt edasimüüjatelt.
Kas toodetele lisandub käibemaks?
Toodetele ei lisandu käibemaksu, kuna Beautiest veebipood ei ole käibemaksukohustuslane. See võimaldab pakkuda meie tooteid klientidele võimalikult soodsa hinnaga.
Kas saan tellimust muuta pärast selle vormistamist ja tasumist?
Kui olete oma tellimuses avastanud vea (nt vale toode või kogus), palume viivitamatult võtta ühendust veebipoega. Tellimuse muutmiseks saatke e-kiri aadressile info@beautiest.ee või helistage +372 5661 6541. Teeme kõik endast oleneva, et teie tellimus korrigeerida, kuid palume arvestada, et teatud juhtudel ei pruugi muudatused olla võimalikud.
Millised on maksevõimalused?
Beautiest veebipoes saate ostude eest tasuda Visa või MasterCard kaardiga, makseid võetakse vastu eurodes.
Kõik kaardimaksed toimuvad turvalise Stripe makseplatvormi kaudu. Stripe on üks maailma juhtivaid makselahendusi, mida kasutavad ka sellised suured ettevõtted nagu Amazon, Google ja Uber. Kaardiandmeid kontrollib ja töötleb ainult Stripe, tagades kõrgeima taseme turvalisuse.
Andmete kaitsmiseks kasutatakse SSL-protokolli, mis krüpteerib kogu makseinformatsiooni, välistades volitamata juurdepääsu kolmandatele isikutele. Beautiest ei salvesta, töötle ega pääse ligi kaardiandmetele.
Kui kiiresti kaup kohale jõuab?
Tellimuste komplekteerimine ja väljasaatmine toimub samal päeval, sealhulgas ka nädalavahetusel esitatud tellimuste puhul, et tagada võimalikult kiire kohaletoimetamine. Tarneaeg võib sõltuvalt kullerfirmast varieeruda 1–3 tööpäeva.
Kui valite ostukorvis tarneviisiks “Tulen ise järele”, palume teil eelnevalt võtta ühendust telefonil +372 5661 6541, et leppida kokku kauba väljastamise aeg. Kauba kättesaamise aadress: Fortuuna 5, Tartu 50603.